|
![]() |
Co znaczy „zakodować” bilet?
Kodowanie to elektroniczne zapisywanie na MIGAWCE zakupionego biletu okresowego. W sytuacji zakupu biletu bezpośrednio u sprzedawcy lub w biletomacie kodowanie odbywa się automatycznie i nie wymaga od Ciebie żadnych dodatkowych czynności.
W przypadku zakupu biletu za pośrednictwem sklepu internetowego, należy go zakodować w trakcie najbliższej kontroli biletów (nie zapomnij poinformować kontrolera o posiadaniu niezakodowanego biletu) lub u sprzedawcy w:
- Biurze Obsługi Klienta (BOK),
- Punkcie Obsługi Klienta (POK),
- jednym z Punktów Sprzedaży Biletów (PSB),
lub samodzielnie w:
- jednym z biletomatów zainstalowanych w pojazdach,
- jednym z biletomatów stacjonarnych ustawionych na terenie Łodzi, Pabianicach i Zgierzu.
W punktach obsługiwanych przez sprzedawców wystarczy podać MIGAWKĘ i poprosić o zakodowanie biletu. Nie trzeba okazywać żadnych dokumentów ani potwierdzeń! W przypadku biletomatów kartę należy włożyć do specjalnej kieszeni i wykonywać polecenia znajdujące się na wyświetlaczu.
WAŻNE! Informacje dotyczące nowo zakupionych biletów mogą pojawić się w urządzeniu kontrolerskim z opóźnieniem (nie później niż następnego dnia) spowodowanym koniecznością przesyłu danych z systemu centralnego MIGAWKI.