Co znaczy „zakodować” bilet?

Kodowanie to elektroniczne zapisywanie na MIGAWCE zakupionego biletu okresowego. W sytuacji zakupu biletu bezpośrednio u sprzedawcy lub w biletomacie kodowanie odbywa się automatycznie i nie wymaga od Ciebie żadnych dodatkowych czynności.

W przypadku zakupu biletu za pośrednictwem sklepu internetowego, należy go zakodować w trakcie najbliższej kontroli biletów (nie zapomnij poinformować kontrolera o posiadaniu niezakodowanego biletu) lub u sprzedawcy w:

lub samodzielnie w:

  • jednym z biletomatów zainstalowanych w pojazdach,
  • jednym z biletomatów stacjonarnych ustawionych na terenie Łodzi, Pabianicach i Zgierzu.

W punktach obsługiwanych przez sprzedawców wystarczy podać MIGAWKĘ i poprosić o zakodowanie biletu. Nie trzeba okazywać żadnych dokumentów ani potwierdzeń! W przypadku biletomatów kartę należy włożyć do specjalnej kieszeni i wykonywać polecenia znajdujące się na wyświetlaczu.

WAŻNE! Informacje dotyczące nowo zakupionych biletów mogą pojawić się w urządzeniu kontrolerskim z opóźnieniem (nie później niż następnego dnia) spowodowanym koniecznością przesyłu danych z systemu centralnego MIGAWKI.

Wersja standardowa | Wersja mobilna

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej. [x]