Co zrobić w sytuacji zniszczenia, zagubienia lub kradzieży MIGAWKI?

W takiej sytuacji należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta (BOK) przy ul. Tramwajowej 6 w Łodzi.

W przypadku zniszczenia lub utraty MIGAWKI imiennej Klient musi się zgłosić osobiście, przedstawiając dokument tożsamości (w przypadku osoby niepełnoletniej zgłoszenia dokonuje rodzic lub opiekun prawny). Sprzedawca wyda nową MIGAWKĘ imienną wraz z odtworzonymi na niej biletami.

W przypadku MIGAWKI na okaziciela Klient powinien osobiście zgłosić jej utratę w BOK, w celu zastrzeżenia utraconej karty i odtworzenia zakodowanych na niej biletów na nowej MIGAWCE na okaziciela. Jest to możliwe wyłącznie po okazaniu w BOK potwierdzenia sprzedaży, otrzymanego w chwili zakupu utraconych biletów.

Każda karta ma swój indywidualny numer, dlatego osoby korzystające ze sklepu internetowego powinny pamiętać, aby nową kartę dodać do swojego profilu. W celu uniknięcia ewentualnych pomyłek zalecamy usunięcie z niego swojej poprzedniej karty.

WAŻNE! Wydanie kolejnej MIGAWKI obarczone jest opłatą w wysokości 5,00 zł za kartę.

Wersja standardowa | Wersja mobilna

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej. [x]