Przyczyny mogą być następujące:

  • przy zakupie w biletomacie – jeśli została wybrana opcja przedłużenia istniejącego biletu, wówczas zniżka się nie naliczy. Trzeba kupić nowy bilet, bilety z Kartą Łodzianina wyświetlają się osobno,
  • jeśli opcja zakupu biletu z Kartą Łodzianina jest niedostępna, trzeba upewnić się czy dane osobowe podane przy wyrobieniu MIGAWKI są prawidłowe. Można to zrobić w BOK przy ul. Tramwajowej 6 gdzie należy okazać dokument potwierdzający nadanie/posiadanie numeru PESEL. 

Przy zakupie biletu dla dziecka upewnij się, że zarówno dziecko, jak i opiekun mają aktywne Karty Łodzianina – to znaczy zostały złożone, opłacone i zaakceptowane wnioski o Pakiet Mieszkańca zarówno dla dziecka, jak i opiekuna.

Wersja standardowa | Wersja mobilna

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej. [x]