|
![]() |
Jak otrzymać MIGAWKĘ imienną?
Krok 1. Wypełnij wniosek internetowy lub złóż osobiście wniosek papierowy (możesz go także pobrać z Internetu i wydrukować) w Biurze Obsługi Klienta (BOK) lub w Punkcie Obsługi Klienta (POK). Do wniosku dołącz swoje aktualne zdjęcie (odzwierciedlające aktualny wizerunek osoby, której wniosek dotyczy, przedstawiające tę osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami i z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy) o wymiarach min. 2,5 x 3cm (można je też wykonać nieodpłatnie w BOK-u podczas składania wniosku) oraz przedstaw swój dokument tożsamości (np. dowód osobisty, legitymację szkolną).
Krok 2. Poczekaj 5 dni roboczych (pn-pt) na przygotowanie MIGAWKI. Jeśli wniosek został złożony za pomocą Internetu lub we wniosku papierowym podano adres e-mail otrzymasz e-maila z dokładną datą od kiedy można odebrać kartę.
Krok 3. Odbierz MIGAWKĘ w wybranym przez siebie BOK-u lub POK-u (o miejscu odbioru decydujesz składając wniosek). Odbierając MIGAWKĘ ponownie przedstaw swój dokument tożsamości oraz kup bilet okresowy imienny, który sprzedawca zakoduje na Twojej nowej karcie.
MIGAWKI są przechowywane w punktach odbioru przez ok. 12 miesięcy, po tym okresie będą wycofywane i niszczone.