|
Zmiana lokalizacji Biura Obsługi Klienta
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca 2013 r. Biuro Obsługi Klienta (BOK) zostanie przeniesione z ul. Narutowicza 77 (przy ul. Wierzbowej) do głównego budynku MPK-Łódź na ul. Tramwajowej 6 (w pobliżu skrzyżowania z ul. Narutowicza).
25 czerwca 2013, 15:05
W BOK można:
- złożyć wniosek o wydanie MIGAWKI i odebrać gotową kartę,
- aktywować MIGAWKĘ na Elektronicznej Legitymacji Studenckiej,
- uzyskać kolejną MIGAWKĘ,
- złożyć reklamację dot. zakupionych biletów okresowych,
- kupić bilety okresowe i jednorazowe,
a ponadto:
- uiścić opłatę dodatkową za przejazd bez ważnego biletu,
- złożyć reklamację dot. nałożonej opłaty dodatkowej za przejazd bez ważnego biletu,
- złożyć wniosek dotyczący funkcjonowania komunikacji miejskiej.